Forum

Dit is een topic in Forum » De Vereniging » Website en Forumregels » Sleuteltje van een GI Sport 1965

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Beste allemaal, ik probeer t nog ns want t vorige ging niet helemaal goed.....

Het is dus gelukt met dank aan allen op dit forum die me met goede tips geholpen hebben. Bijzondere dank voor Ad Gaastra!! Zonder jullie en een gezonde portie doorzettingsvermogen was het niet gelukt.

Het repliceren valt vooralsnog niet mee, maar er word aan gewerkt. Het luistert allemaal erg nauw. Na half augustus hoop ik met nieuws hierover te komen. Wordt dus vervolgd!

45069
Citeer
Privébericht
Naar profiel
45069

User Ouwe Luuk zei:

Beste allemaal, ik probeer t nog ns want t vorige ging niet helemaal goed.....

Het is dus gelukt met dank aan allen op dit forum die me met goede tips geholpen hebben. Bijzondere dank voor Ad Gaastra!! Zonder jullie en een gezonde portie doorzettingsvermogen was het niet gelukt.

Het repliceren valt vooralsnog niet mee, maar er word aan gewerkt. Het luistert allemaal erg nauw. Na half augustus hoop ik met nieuws hierover te komen. Wordt dus vervolgd!

Heb je via Ad het sleuteltje kunnen kopen ?

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Beste allemaal, 

Ik zou nog terugkomen op het sleutel maak gedoe.. bij deze!

Het schiet allemaal nog niet erg op, we zitten er erg dichtbij maar het luistert allemaal supernauw. Bv een aai met een vijl kan al t verschil bepalen of ie past of niet. Er word nog steeds aan gewerkt hoor. Zelfs als je een sleutel dupliceert, dus rechtstreeks namaakt van t origineel, heb je evenveel kans dat ie niet als wel past...pas als je t slot erbij hebt weet je zeker of t gelukt is. Er word nu gewacht op een aantal slotjes met sleutels waarmee proef gedraaid kan worden. Bij het slotje dat ik heb aangeleverd is het reeds gelukt om er een puur op nummer bij te maken.. we zitten dus op de goede weg, maar het gaat niet zo snel..

Groet Ronald

Rien48
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Rien48

Ook al duurt het wat lang , de aanhouder zal uiteindelijk altijd winnen !!

Ronald , succes verder met jou sleutel experiment Laughing

Gr. Rien .

45069
Citeer
Privébericht
Naar profiel
45069

@HansG

@Ouwe Luuk

Ik heb hier een Sparta Sport  er zitten nagemaakte sleuteltjes bij ,  merk Silca model  NE5

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Hallo Deijkers, 

Als basis wordt de Silca TN3 sleutel gebruikt. Maar misschien gaat t beter met de NE5? Bedankt voor de input in ieder geval!

Groet Ronald

Over dit topic

Gestart 28 April 2017 door Ouwe Luuk

Laatste reactie door 45069

Meest recente posts

Spartamatic tv
Ik ben een spartamatic TV uit 1968 aan het restaureren en had de...
19 November | 22:15 uur door Pepijn

Welk model is mijn Sparta ??
Hallo Paul, Klopt helemaal, deze is bijna gerestaureerd. Groet,...
19 November | 19:56 uur door Abel

zwart plastic dopje Bing carburateur
User @tje zei: Ik heb hem ook bij rinky toys vandaan compleet...
18 November | 09:25 uur door 45069

Sparta 2v koppeling
User Ouwe Luuk zei: Was dat met de nwe koppelingsplaten erin of...
17 November | 19:23 uur door 45069

Sleuteltje van een GI Sport 1965
User HansG zei: De Silca TN3 lijkt mij de juiste sleutel....
17 November | 19:20 uur door 45069

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: