Forum

Dit is een topic in Forum » De Vereniging » Website en Forumregels » Sleuteltje van een GI Sport 1965

HansG
Citeer
Privébericht
Naar profiel
HansG

De Silca TN3 lijkt mij de juiste sleutel. De NE5 is voor een Neimann slot, welke op de nieuwere Sport uit de jaren 70 zit.

@Ouwe Luuk: Goed bezig, veel succes!

Groeten, Hans.

45069
Citeer
Privébericht
Naar profiel
45069

User HansG zei:

De Silca TN3 lijkt mij de juiste sleutel. De NE5 is voor een Neimann slot, welke op de nieuwere Sport uit de jaren 70 zit.

@Ouwe Luuk: Goed bezig, veel succes!

Groeten, Hans.

Het is inderdaad een Neimann slot wat voor in de vork zit onder de koplamp

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Beste allemaal, 

Ik ben heel erg blij dat ik jullie goed nieuws te melden heb!! Ik heb vanmiddag bericht gekregen dat t gelukt is om n freeskaart te maken voor de reproduktie van de TOK stuurslotjes. Met dank aan Ad van den Nieuwenhuizen voor het beschikbaar stellen van een aantal proefslotjes!

Wie n sleuteltje mist kan contact opnemen met Elmar van Harten van de fa. MADEKO in Woudenberg tel 033 286 2196. Met vriendelijke groet, Ronald Makker

Anco van der Maarl
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Anco van der Maarl

Hallo iedereen,

Ik heb een GE50 Tour, zit daar een TOK stuurslot op gemonteerd, of hoe zou ik dat kunnen zien? Bij mij zit er, zoals bij de allermeeste, geen sleutel bij. Zou leuk zijn als er weer een passende sleutel bij komt :)

Vriendelijke groeten,

Anco van der Maarl

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Hallo Anco, ik denk idd dat je een TOK stuurslotje hebt, maar kan me vergissen. Wat nu te doen? Vraag bij het CODA de gegevens op van je brommert en dan krijg je ook t stuurslotnr. Dat nr heb je nodig om n sleutel bij Madeko te kunnen bestellen.

Voor alle duidelijkheid: ik verdien hier helemaal geen rooie cent aan! Ik heb  geheel belangeloos veel energie en tijd hierin gestopt om anderen te helpen.

Mvrgr. Ronald

Anco van der Maarl
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Anco van der Maarl

Hallo Ronald, bedankt voor je antwoord, heb nu een mail naar het CODA gedaan. Wel ontzettend leuk dat dit 'project' zover rond is dat het als het goed is gaat werken. Wat veel proberen en onderzoek al niet brengt. Bedankt iedereen die hier energie in steekt!

Hartelijke groet,

Anco

Over dit topic

Gestart 28 April 2017 door Ouwe Luuk

Laatste reactie door sparta_333

Meest recente posts

Borgring met nok
In Nederland te koop bij parts XL, klikken op Sachs en dan motor....
21 Juni | 21:38 uur door electronicasmurf

Saxonette carters
Hallo Martijn,  Ik was vandaag even bij Leertouwer en die...
21 Juni | 18:04 uur door Ouwe Luuk

Cylinder en zuiger Sachs 50/3 C-NL gezocht
Het borgringetje is helemaal in de zuigerwand geperst en heeft ook...
20 Juni | 20:48 uur door HenkieA

Sachs 50/4 opvoeren
ik heb ervaring met het tunen van deze cilinders, mijn eigen...
17 Juni | 16:16 uur door job hoornstra

Benzinekraan GE50
15 Juni | 19:11 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: