Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Bodywork » Afstandbussen achterwiel gd50 1960

aal
Citeer
Privébericht
Naar profiel
aal

Hallo, ben nieuw op het forum, en nieuw qwa sparta rijder, nu heb ik mijn achterwiel uit elkaar gehaald en schijnbaar de vorige eigenaar ook,  maar wat zijn de maten vd afstandbussen tov de achterbrug , het wiel zit namelijk scheef, foto,s zïjn natuurlijk altijd welkom

Bvd

pjotr
Citeer
Privébericht
Naar profiel
pjotr

Hoi Alexander,

Mooi dat jij je hier geregistreerd hebt en leuk dat je een sparta brommer hebt gekocht.
Ik vind de GD 50 een heel mooi model en heb deze dan zelf ook. Heb je een GD sport of een Tour en welke kleur heeft jouw sparta.

Ik heb ooit eerder op het forum gereageerd op een vraag hoe het achterwiel is opgebouwd en dit bericht is nog wel terug te vinden.
Ga naar het forum en bij de rubriek 'werkplaats' is het bericht terug te vinden onder de subrubriek 'bodywork'
Het bericht is geplaatst op 26 december 2015 en heeft als titel 'aanlopen achterwiel'

Het ging hier om een achterwiel voor een GF sport maar de opbouw van het achterwiel voor een GD en een GF is gelijk.

Hopelijk kun je hier wat mee.

Gr. Peter.

Over dit topic

Gestart 27 November 2017 door aal

Laatste reactie door pjotr

Meest recente posts

Velgen Sparta G50 AV
Okidoki  toppie bedankt ga ik daar achter aan!!! 
26 Januari | 10:06 uur door richard.katuin@hotmail.com

Even voorstellen
Is de leeftijd nog na te gaan? En zou het invloed hebben op de de...
26 Januari | 09:50 uur door Arjan3000

Informatie over mijn Sparta Sport 2v gevraagd
Is van 1976 en is orgineel op het gele plaatje na.Niet restaureren...
25 Januari | 23:52 uur door henkp

SA50 handleiding
Handleiding verkocht aan "Ouwe Luuk"   
24 Januari | 13:47 uur door 45069

Sparta Sport 3V - ULM
Deze link maar eens bekijken:...
24 Januari | 09:25 uur door 45069

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: