Ik heb 9 september een aanpassing in mijn aanhanger gemaakt op mijn brommers goed te kunnen vastzetten, en de brommer geladen, en goed vastgezet op de aanhanger. Daarnaast heb ik het nodige gereedschap bij elkaar gezocht om de buddyseats te kunnen demonteren voor het inslaan van de framenummers.

Op 10 september was het eindelijk zover dat ik naar de RDW moest, en ik moest daar om 7:45 aanwezig zijn. Ik mezelf aangemeld bij de balie, en er werd me gevraagd de brommers te lossen en te wachten tot ik werd geroepen door de keurmeester. Op een gegeven moment gingen de lichten aan, en werd ik geroepen. Ik met de GI als eerste naar binnen, en ik mocht de GE ook al gelijk binnen zetten. De brommens werden even geïnspecteerd, en ik kreeg al gelijk een compliment voor de aangeleverde documentatie. De keurmeester was zelf ook een liefhebber van oude brommers, en die kijken toch met een ander oog als een willekeurig iemand. Ik moest even de buddyseats demonteren, en hij heeft in beide brommers het framenummer ingeslagen. Daarna nog even de brommers gewogen, en dat was het. Op de foto bij de RDW zijn de brommers al gekeurd, vandaar dar de buddyseats niet gemonteerd zijn. Mijn brommers waren beide goedgekeurd, en ik heb de kentekens inmiddels ook al opgestuurd gekregen. Nog even verzekeren en de platen er op dan kunnen ze de weg op.
Groet Wim