Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Bodywork » Diverse Vragen Betreffende GI Grand Sport 1966

Sparta Sport
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sparta Sport

Hoi allemaal, het wordt een spannende week, ik moet Donderdag 10 september om 7:45 uur naar de keuring in Rijen met mijn GI Grand Sport 1966, en met mijn GE Sport uit 1961.

Ik heb een goede documentatieset in boekvorm gemaakt van beide brommers om te voorkomen dat er fouten worden gemaakt.

Op de voorpagina van ieder boekje staat een foto van de brommer, en alle gegevens. Verder zitten er de gegevens van de aankoop, en van CODA .

Daarnaast wat gegevens wat er allemaal gedaan is om de bromfiets weer op de weg te krijgen.

Ik hoop dat het goed gaat komen.

groet Wim

Sparta Sport
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sparta Sport

Ik heb 9 september een aanpassing in mijn aanhanger gemaakt op mijn brommers goed te kunnen vastzetten, en de brommer geladen, en goed vastgezet op de aanhanger. Daarnaast heb ik het nodige gereedschap bij elkaar gezocht om de buddyseats te kunnen demonteren voor het inslaan van de framenummers.

Op 10 september was het eindelijk zover dat ik naar de RDW moest, en ik moest daar om 7:45 aanwezig zijn. Ik mezelf aangemeld bij de balie, en er werd me gevraagd de brommers te lossen en te wachten tot ik werd geroepen door de keurmeester. Op een gegeven moment gingen de lichten aan, en werd ik geroepen. Ik met de GI als eerste naar binnen, en ik mocht de GE ook al gelijk binnen zetten. De brommens werden even geïnspecteerd, en ik kreeg al gelijk een compliment voor de aangeleverde documentatie. De keurmeester was zelf ook een liefhebber van oude brommers, en die kijken toch met een ander oog als een willekeurig iemand. Ik moest even de buddyseats demonteren, en hij heeft in beide brommers het framenummer ingeslagen. Daarna nog even de brommers gewogen, en dat was het. Op de foto bij de RDW zijn de brommers al gekeurd, vandaar dar de buddyseats niet gemonteerd zijn. Mijn brommers waren beide goedgekeurd, en ik heb de kentekens inmiddels ook al opgestuurd gekregen. Nog even verzekeren en de platen er op dan kunnen ze de weg op.

Groet Wim

Marius
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Marius

Hey Wim, wat ontzettend fijn. Je hebt er een hoop tijd geld en liefde ingestoken en dan worden ze beide in één keer goedgekeurd.  Proficiat.

gr Marius.

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Gefeliciteerd met deze mooie gekentekende Spartas Wim. Als je er net zovel plezier van hebt als de energie die je erin gestoken hebt...staan je nog vele mooie ritten te wachten!! Groet Ronald

Over dit topic

Gestart 23 Oktober 2018 door

Laatste reactie door Ouwe Luuk

Meest recente posts

Afstellen 3V bak.
Vind het heel lastig om haar goed af te stellen.
27 September | 20:05 uur door Gerrit64

Olie in voorvork spartamatic
Hoeveel en welke olie gaat er in een voorvork van een spartamatic?
27 September | 18:01 uur door Sutton

SPARTAMATIC monteur gezocht
Heeft het blokje wel goede compressie? Contactpunten op 0,35mm en...
27 September | 16:54 uur door Sutton

dop voor benzinetank GI 50 sport
hallo ik ben op zoek naar een dop voor de benzinetank van mijn...
27 September | 16:43 uur door Willem Van Linden

Carters Sachs 4v
Ik ben bezig met het reviseren van mijn Sachs 4v blokje maar de...
27 September | 14:30 uur door Sven Scholten

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: