Bedankt Henkp
Ik volsta dan met de ATF, het is wel olie voor een automatische versnellingsbak van een auto, maar ATF is ATF toch?
Het vliegwiel heeft Nr. LM/URB 1/116/17 L7 Linksdraaiend
Tandwielverhouding is oke
De carburateur is oke maar ik heb de naald in de hoogste stand gezet.
Ik stook Shell V-power 1 op 40 en ik heb al eens meegekregen dat bij gebruik van de nieuwe benzine die heel anders is dan ed benzine die vroeger gebruikt werd, dat invloed heeft op het toe te passen ontstekingstijdstip en dat de naaldstand omhoog kon.
Wat hier allemaal van waar is ga ik proefondervindelijk vaststellen. Mijn voorontsteking is nu 2,8 mm. Die kan niet later of ik moet gaan vijlen.
Ik heb de ontsteking incl grondplaat van een Zundapp erop gezet, de voorontsteking blijft daarmee nog steeds minimaal 2,8 mm en in tegenstelling tot wat M2 Trading zegt dat dit niet zal werken, maar hier werkt het wel. ook dat zal proefondervindelijk moeten blijken of dat zo blijft. Waarom niet?
Voorlopig loopt de motor goed en bij een klein testritje komt hij ook lekker op toeren.
Nu het betere weer afwachten voor een uitgebreide testrit.
Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken. Ik hou je op de hoogte.