Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » Koppelingshuis loshalen

Citeer
Privébericht
Naar profiel
Bewerk dit bericht

Hallo, 

Ben voor het eerst een SACHS 4v blok uit elkaar aan het halen om het daarna te gaan reviseren. 

Nu vraag ik me af hoe ik het koppelingshuis van het carterdeel af kan halen. Op het bijgevoegde plaatje zitten onderdelen 12, 13 en 14 nog aan elkaar vast met het carterdeel ertussen. 

Groeten, 

BennoExplosion view

Bennolientje
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Bennolientje

Ik was niet ingelogd zie ik nu, maar dit bericht heb ik dus geplaatst Cool

Bennolientje
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Bennolientje

Ik heb het koppelingshuis er al af! Ik was iets te voorzichtigLaughing

electronicasmurf
Citeer
Privébericht
Naar profiel
electronicasmurf

Voor de genen die tegen hetzelfde probleem aanlopen in de toekomst; neem twee dikke schroevendraaiers, steek ze tegenover elkaar door de korf en steun op het koppelingslager. Vervolgens de schroevendraaiers omhoog trekken en tegelijkertijd kantelen zodat niet het hele geheel omhoog komt. Dan plopt het er met wat kracht af. Pas wel op voor alle scherpe randen.



Over dit topic

Gestart 11 Oktober 2018 door

Laatste reactie door electronicasmurf


Meest recente posts

Onderdelen Gezocht Sparta Matic TV 1969 40cc model
User piet vetnippel zei: Voor je ontstekingsonderdelen zou je...
22 Oktober | 22:13 uur door pjotr

Tandwiel verhouding Sparta 70cc
Je cilinderinhoud is met 8 cm3 gegroeid, n.l. 55 ipv 47 cc. Niks 60...
22 Oktober | 22:01 uur door piet vetnippel

beenschild
Kijk even in de webwinkel van oudebromfiets.nl, daar stonden ze...
22 Oktober | 17:47 uur door Ouwe Luuk

JLO FP50 tekeningen
Op de documentatie pagina staat in de categorie Divers een boekje...
20 Oktober | 23:13 uur door Geert

Lagers SACHS 4V vervangen
De centreerbussen uit het carter verwijderen, let erop dat je ze...
19 Oktober | 23:21 uur door electronicasmurf

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: