Forum

Dit is een topic in Forum » Sparta Marktplaats » Gezocht » Schakelstift plus huls schakeldeksel Sachs 50/4 LF, LKH

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

moet echt 10mm zijn, was gewoon even het eerste waar ik qua brainstormen op kwam dat en dunwandig en zo is dat er een veer in kan afsteunen.

Maar heb nu een andere optie in het vizier een eindklemhuls voor hydraulische slangen. Die hebben enkel een klein gaatje onderin maar wachgt even af wat de diameters zijn. Tja je moet toch iets gaan verzinnen wanneer een onderdeel niet wordt nagemaakt.

Heb overigens het huidige exemplaar weer semi werkbaar. Ik heb hem opnieuw uitgedreven met stukje rondstaal dat nagenoeg overeen kwam en hij veert nu in ieder geval weer in en uit, maar nog niet zo soepel als ik zou willen. Busje was namelijk compleet krom door afgelopen ketting o.i.d.

Maar wil voor het mooie toch blijven nadenken over een definitievere oplossing.

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

Nou het origineel is veel te stroef, krijg hem ook niet perfect recht. Schakelt nu erg zwaar, dus deksel ligt weer even terug op de plank. Komt daar ook als reserve te liggen maar leg ze liever werkend apart dan dat je misgrijpt wanneer je hem hard nodig hebt.

Ach als de nood echt hoog wordt ooit dan heb ik er ook nog complete deksel origineel nieuw in verpakking, maar vind het zonde om die uit te pakkenInnocent.

Oftewel ik blijf hard op zoek naar een vervangende oplossing kan het niet hebben dat zo'n hulsje zo moelijk kan zijn.

Over dit topic

Gestart 14 April 2016 door Maarten

Laatste reactie door Maarten

Meest recente posts

Is de voorvork van de Sparta buddy hetzelfde als die van de lucky?
Top dat is mooi om te horen Ronald. Ik zal morgen even een foto...
30 Maart | 00:24 uur door Sam8910

Tandwiel verhouding Sparta Sport 3V
@ schreud Ik rijd momenteel met een 1/12/212 met een 58 sproeier,...
29 Maart | 22:13 uur door remijanssen

lange motorbeugels
Hoi Ronald  Het moeten de lange zijn voor de kleine ronde...
29 Maart | 22:01 uur door schreud

Kilometerteller zwabbert erg
Vandaag er een andere teller aangehangen, en keurig strak. Het zit...
29 Maart | 19:46 uur door remijanssen

Kurk je vervangen benzine kraantje
Ook prima,   
29 Maart | 16:52 uur door 45069

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: