Forum

Dit is een topic in Forum » Algemeen » Galerij » Restauratie Sparta Sport 3V 1976

goudse
Citeer
Privébericht
Naar profiel
goudse

freek ik vind het geweldig om te zien hoe ver je nu bent.

de eerste keer dat je bij mij kwam om een brommer te kopen  wist je nog niet van hoe of wat.

en zie nu wat je doet.

de brommer ziet er geweldig uit ik ben blij dat je door bent gegaan met de brommers.

mvg herman

Dennis-Zwolle
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Dennis-Zwolle

Hoi Freek! Wat een tof filmpje! (Inmiddels al een paar jaar oud, maar blijft mooi).

Weet jij waar je jouw linker spiegel vandaan hebt? Hij heeft een mooie vorm. Misschien is dat ook wat voor mijn vriend hier in de schuur.

joepsmeel@gmail.com
Citeer
Privébericht
Naar profiel
[email protected]

Heel mooi hoor!

Waar heb je de gashendel met decompressiehendel vandaan? Lijkt me nieuw toch? ik wil een nieuwe hebben omdat het origineel al aardig broos is....

groet, Joep

Dennis-Zwolle
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Dennis-Zwolle

User [email protected] zei:

Heel mooi hoor!

Waar heb je de gashendel met decompressiehendel vandaan? Lijkt me nieuw toch? ik wil een nieuwe hebben omdat het origineel al aardig broos is....

groet, Joep

Ik heb op advies van forumleden contact gezocht met de heer Janssen in Hellendoorn, tel 057-2301042 (de Janssen "zonder internet maar wel een elektrisch scheeraparaat")

De beste man heeft een schat aan onderdelen en het is een belevenis daar eens langs te gaan. Tussen tal van brommers en onderdelen ook een doos met gashendels voor de sparta. Een mooie tweedehands staat vaak toch beter dan een blinkende nieuwe...

joepsmeel@gmail.com
Citeer
Privébericht
Naar profiel
[email protected]

top, thanks

FW91
Citeer
Privébericht
Naar profiel
FW91

Hoi Freek! Wat een tof filmpje! (Inmiddels al een paar jaar oud, maar blijft mooi).

Weet jij waar je jouw linker spiegel vandaan hebt? Hij heeft een mooie vorm. Misschien is dat ook wat voor mijn vriend hier in de schuur.

Dankjewel Dennis!! Laughing De spiegel die ik er op het zitten is van het merk BUMM. Die maken verschillende modellen oldtimer bromfietsspiegeltjes en zaten volgensmij vroeger standaard op merken als Zundapp. Ik neem altijd dit model voor op m'n Sportjes:

https://www.zunparts.nl/contents/nl/p4853.html

Groet, Freek

Over dit topic

Gestart 17 Maart 2019 door FW91

Laatste reactie door Plumber

Meest recente posts

Nieuwe website
Mail ontvangen,en het werkt.
22 Juni | 00:59 uur door henkp

Magura mb50
https://tomosmopedparts.nl/products/chokepal-chokeknop-tomos-a3-s1-...
16 Juni | 21:57 uur door 45069

3V rijdt, nu fijn stellen
Mooi dat je ecomax kunt kopen bij jou in de buurt Gerrit, wat t...
14 Juni | 16:24 uur door Ouwe Luuk

Kenteken Spartamatic
Nou dat zal niet meevallen, kun je deze niet gewoon laten keuren?...
10 Juni | 12:11 uur door Ouwe Luuk

Spartamatic
Ik ben op zoek naar een spartamatic frame plus kenteken of alleen...
9 Juni | 19:58 uur door Hjruiter

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: