valt mee hoor, twee gaatjes voor de nagels en het gat voor de sleutel, nu nog het slotje zien te vinden, dat wordt nog even zoeken voor de heren.
Dit is een topic in Forum » Algemeen » Galerij » Sparta Grand Sport 1968
valt mee hoor, twee gaatjes voor de nagels en het gat voor de sleutel, nu nog het slotje zien te vinden, dat wordt nog even zoeken voor de heren.
Zonder slotje doet ie het ook.Ik zal het achterlicht meenemen naar HH-waard,denk niet dat deze nog te redden is.De 69-er heeft ook volle handels,en ik dacht dat de juiste gashandel ook op Puch Maxi zat.
De teller is waarschijnlijk nog te redden,de wijzer ligt eraf en het binnenwerk is naar beneden gezakt,mooi klusje voor een regenachtige dag.
Bij de Sparta zat ook een doos onderdelen waarvan het meeste niet bij de brommer hoort.Ook een spatbordplaat,maar dan van polyester.Gaat nooit passen,en hij lijkt me ook smaller,wellicht voor een automaatje?Ook een luchtfilterhuis welke te lang is,maar wss ligt er nog wel een juiste in de magazijnen....
De handel die ik op mijn oranje heb zitten lijkt er heel veel op, die komt van een puch maxi idd. Weet niet helemaal zeker of ze gelijk zijn, optisch wel.
Maar even offtopic: Henk, Gefeliciteerd met je verjaardag
luchtfilterkapje is een korte, bij dat kapje komt de aanzuiggeruisbuis bijna tot de rand van het kapje.Deze kortste versie vind je helaas niet al te vaak op beurzen, maar ik zal de ogen open houden.
Sommige langere kapjes zijn in te korten door er ca een halve centimeter aan materiaal af te halen. Ik kijk wel even of ik nog een inkortbaar kapje heb.
bij de witte plaat van de GS overigens goed uitmeten waar je het gat moet gaan boren voor de doorvoer van de chromen stang, exemplaren met origineel dat gat er in kom je bijna niet tegen.
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: