Forum

Dit is een topic in Forum » Algemeen » Galerij » Sparta Grand Sport 1968

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

zo nu zelf nog even bij en van de twee je tekstje er weer bij zetten door zelf even te bewerken en dan verwijder ik nog even de dubbele zonder tekst en het gezever er omheenWink

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

zo te zien staat hij nu te koop:

klikkerdeklik

Geert
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Geert

Grappig,

Vandaag zat De Bromfiets weer in de brievenbus en in deze editie stond bij de Marktwerking juist dit type Grand Sport.

Zij waarderen voor een A-staat: €1200,- , B-staat: €600,- en C-staat €250,-.

Aangezien deze zonder kenteken is vind ik dat B-staat mag rekenen (zitten ook een paar scheuren in het zadel) dus de prijs van €975 zou volgens Bromfiets best heel hoog zijn! 

Wat voor prijs ik er zelf op zou zetten kan ik niet vertellen, deze brommers zijn te zeldzaam om een standaard prijs te verzinnen lijkt mij Tongue out 

Ik vraag me wel af waarom deze zó snel al weer te koop staat! Innocent  

henkp
Citeer
Privébericht
Naar profiel
henkp

Ook tot mijn verbazing zag ik dat ie te koop staat.En had ook de vermelding in Bromfiets gezien.

We hebben de eigenaar er flink mee geplaagd.Het te koop zetten was meer een probeersel om te kijken of er belangstelling is en hoeveel er geboden zou gaan worden.Het gaat er meer om de andere Sparta van de advertentie te verkopen.

Wel een vreemd bijschrift van de Bromfietsredactie over de snelheid,dit type blok is 1 van de weinige die WEL eenvoudig snel te maken is. 

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

ik vraag me af waar bromfiets de cijfers op baseert, ze hebben ons nog nooit benaderd voor hun prijsbepalingen.

Ik kan je wel zeggen dat mijn GS-je minder heeft gekost dan de C-staat prijs, maar is wel een echte C-staat. Er moets namelijk een struik van af wordne geknipt om hem te bevrijden en idd ik moet nog steeds een keer verder er meeInnocent

Over dit topic

Gestart 29 Maart 2012 door Geert

Laatste reactie door Maarten

Meest recente posts

Onduidelijkheden over nieuwe website
Dat laatste zou toch wel moeten kunnen als het forum prettig...
30 November | 10:51 uur door swieberd

Snelheidsmeter
User henkp zei: Zoals Fien schrijft heeft ze de aandrijver...
20 November | 17:37 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Geert: ik heb van de week weer n ritje gemaakt op mn 3V en na een...
17 November | 12:03 uur door Ouwe Luuk

Welke olie in motorblok?
Om het forum te behoeden voor verdere vervuiling ga ik hier niet op in
17 November | 09:15 uur door Ouwe Luuk

Achterbrug Sparta 3v
27 Oktober | 09:40 uur door Lecson

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: