Forum

Dit is een topic in Forum » Algemeen » Koffiehoek » Onderdelendag 2018

matchless-g3@hotmail.com
Citeer
Privébericht
Naar profiel
[email protected]

Vandaag voor het eerst naar de spartaclub geweest .  was leuk en erg vriendelijk ..  ik had stephan aan de mail gehad en vond stephan erg snel ( bij de onderdelen ) hij heeft me goed geholpen en ik ging erg blij weer weg na een gratis bakkie koffie  .

ik vraag me wel af wat de spartaclub niog meer aan onderdelen heeft , het kleine lijstje zal vast niet alles zijn  , en waar je niet van weet of het er is kan je ook niet kopen / inkomsten genereren voor de club.

erg leuke club en kwam zelfs iemand tegen die net als ik lid is van de AJS Matchless vereniging   .. allemaal hartelijk bedankt voor het fijne moment   216 km gereden en helemaal TOP

Mvg Bas

Cool

goudse
Citeer
Privébericht
Naar profiel
goudse

heb je wel de ertensoep gemistCry

het was weer gezellig bedankt voor iedereen die dit toch weer mogelijk heeft gemaakt.

Marius
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Marius

Goed weer en een gezellige dag met gezellige mensen.

Superrrrrr  Smile

Dank jullie wel.

Sachsfreak
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sachsfreak

Fijne dag en lekker veel nieuwe onderdelen gescoord.

Veel gezelligheid en weer oude en nieuwe gezichten aanwezig. Was alleen jammer dat er zo weinig leden op de jaarvergadering waren. ( 22 personen aanwezig totaal met het bestuur) en wij hebben toch een groot aantal leden. Ook de vergadering was gezellig en verliep vlotjes. Daarna weer 190 km terug naar het zuiden (Zuid Limburg) waar ik moe maar voldaan ben aangekomen. 

Bestuur het was weer toppie.

Mvrgr. Wiel Slangen (Sachsfreak)

sparta_333
Citeer
Privébericht
Naar profiel
sparta_333

Hoi, ik weet dat naar goede gewoonte het verslag van de ALV in de volgende koerier zal gepubliceerd worden maar kan men hier op het forum al iets vertellen over de besproken onderwerpen? Of komt het verslag eerstdaags ook al op de leden pagina? Grtjs Stijn

Bestuur
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Bestuur

Op dit moment is het verslag in de maak. Binnenkort staat er een bestuursvergadering gepland om het een en ander verder te bespreken. Ik weet nog niet of we voor die vergadering al het verslag met plannen publiceren. Het lijkt mij verstandig hiermee te wachten totdat we het een en ander zeker weten.

Groet,

Stephan

Over dit topic

Gestart 10 Maart 2018 door [email protected]

Laatste reactie door Bestuur

Meest recente posts

trapper
Ik zou gewoon een nieuw setje kopen Maarten, zo duur zijn deze...
4 Oktober | 21:42 uur door pjotr

Olie lekkage voorvering
Hoe dikker hoe beter; succes!
20 September | 10:48 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Mooi duidelijk verhaal Geert, hartstikke bedankt! Koppeling heb ik...
8 September | 18:07 uur door Ouwe Luuk

Sparta 3v 1970 ontstekingsdeksel gezocht
Beste mede sparta entousiasten,   Ik ben op zoek naar een...
1 September | 14:17 uur door

Sparta sport historie
De reflector en de lamphouder horen niet bij deze koplamp....
28 Augustus | 18:38 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: