Forum

Dit is een topic in Forum » Algemeen » Koffiehoek » Voorstellen Sparta Sport V2 1966

Jarno
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Jarno

Inderdaad bij de kettingkast, rechts onderaan het voorspatbord. En ik weet niet zeker of er op de achterbrug ook chrome moet zitten (dat is nu ook zo'n afwerkband). Verder weet ik het zo niet uit m'n hoofd. Ik moet eens een keer een lijstje maken Smile. Op zich vind het ik niet zo spannend dat er wat chrome mist op dit moment. Dat komt wel als ik ervoor kies om hem echt helemaal op te knappen.

De zijkanten van het spatbord heeft inderdaad geen chrome origineel. Maar ik laat deze strip wel zitten, omdat de kopse kanten geen lak meer hebben. Ik zit te denken om daar de roest vanaf te halen en wat blanke lak erop te doen. Daarna die rubberen strip er weer op, dan roest het in ieder geval niet verder want in die strip blijft natuurlijk makkelijk water staan.

sparta_333
Citeer
Privébericht
Naar profiel
sparta_333

Dag Jarno, welkom op het forum. Ja dat is idd een supergaaf exemplaar die je met wat poetsen heel mooi kan opknappen. Toevallig geen extra set motorschermen bij de aankoop gekregen? ;o)

Jarno
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Jarno

Nee die zaten er niet bij. Bedoel je van die beenkappen?

Oh hehe, ik zie dat jij op zoek bent naar de schermen voor eenzelfde model. Helaas kan ik je hier niet bij helpen. Succes met zoeken!

Over dit topic

Gestart 10 Augustus 2014 door Jarno

Laatste reactie door Jarno

Meest recente posts

Onduidelijkheden over nieuwe website
Dat laatste zou toch wel moeten kunnen als het forum prettig...
30 November | 10:51 uur door swieberd

Snelheidsmeter
User henkp zei: Zoals Fien schrijft heeft ze de aandrijver...
20 November | 17:37 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Geert: ik heb van de week weer n ritje gemaakt op mn 3V en na een...
17 November | 12:03 uur door Ouwe Luuk

Welke olie in motorblok?
Om het forum te behoeden voor verdere vervuiling ga ik hier niet op in
17 November | 09:15 uur door Ouwe Luuk

Achterbrug Sparta 3v
27 Oktober | 09:40 uur door Lecson

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: