Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » carb 504 afstellen

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

smurf, de 85 carb heeft dikkere draad dan die van Puch, dit zou dus goed moeten zijn heb zelf enkel geen ervaring met deze setjes.

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

even de bing map van de plank getrokken en de 85 serie heeft inderdaad de 44-031 sproeiers.

Herwin 504
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Herwin 504

Ja volgens wat speurwerk op internet kwam ik erachter dat het de  44-031 serie is
@smuf: ik heb ze nog niet besteld maar ik ga vanavond de set tot 48 bestellen.
heb thuis een aantal van 50 en 1 van 52. kwam erachter dat Bing replica 15 mm voor puch dezelfde maat heeft, en gelukkig had mn broertje daar nog een setje van 52 tot 62 van liggen (denk ze niet nodig te hebben)

Dus maarten, als ik het zo lees dan zou het met een maatje onder de 50 mischien beter willen?
dat ga ik dan wel even proberen.

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

yep, dan verschuift het gebied van viertakten naar hogere toeren, helemaal weg krijg je het niet bij een 12" snofiets, hij maakt namelijk heel snel te veel toeren vanwege de kleine wielen.

wat ook helpt is het kleine vulbuisje uit de carbjes waar een A bij staat in het nummer en dat dus in de naaldsproeier geschoven zit monteren op 1 zonder, dat begrenst de hoeveelheid doorstroom van de naaldsproeier een beetje.

Herwin 504
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Herwin 504

nou heb ik contact opgenomen met die webshop ''matton'' want die rekenen voor dat setje sproeiers 9.50 Dat is opzich niet duur maar er zou 8.50 verzendkosten bijkomen wat natuurlijk in dit geval echt te veel is. Dus de vraag gedaan of ze het in een enveloppe willen opsturen.
als zij dit niet willen doen, Weet iemand anders nog een adresje voor een setje Bing 44-031 sproeiers 40 t/m 48 kan bestellen/halen?

Gr

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

eigenlijk op het moment niet, de shop die ik nog in mijn favorieten had bestaat niet meer,kan eigelijk ook wel weer wat 46 en 48 gebruiken,

we zouden even kunnen kijken of iemand in de buurt er even langs wil rijden om ze bij de winkel te kopen en dan verzenden?

Maar als de draad gelijk is aan de immitatie Puchbing dan zouden ze los te vinden moeten zijn, ik kwam zo snel enkel op 50 en hoger bij het zoeken maar mocht er iemand een adresje weten dat 48 kan leveren voor de nieuwe immitatie Puchbing dan zijn we er misschien ook al.

Over dit topic

Gestart 10 April 2012 door Herwin 504

Laatste reactie door Ouwe Luuk

Meest recente posts

Onduidelijkheden over nieuwe website
Dat laatste zou toch wel moeten kunnen als het forum prettig...
30 November | 10:51 uur door swieberd

Snelheidsmeter
User henkp zei: Zoals Fien schrijft heeft ze de aandrijver...
20 November | 17:37 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Geert: ik heb van de week weer n ritje gemaakt op mn 3V en na een...
17 November | 12:03 uur door Ouwe Luuk

Welke olie in motorblok?
Om het forum te behoeden voor verdere vervuiling ga ik hier niet op in
17 November | 09:15 uur door Ouwe Luuk

Achterbrug Sparta 3v
27 Oktober | 09:40 uur door Lecson

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: