Dag allen, wegens ruimte gebrek bied ik mijn Sparta Sport 1966 te koop aan. Enkele jaren geleden als schuur vondst aangekocht, diverse reparaties gedaan en het blok G49 weer aan de loop gekregen. Had sinds 1973 stil gestaan en dus ook geen kenteken. Na reparatie en herstelwerkzaamheden bij RDW voor kenteken gegaan. Ik heb ook de uitdraai van het Sparta archief.
Opknap werkzaamheden niet volgens puristen werkwijze (dus geen restauratie). Maar hij ziet er met sporen van zijn leeftijd en enige herstel weer toonbaar uit.
2 handversnellingen. G49 blok met nieuwe tandriem. Carter deksell heeft aan 1 zijde een scheurtje (vliegwiel zijde) maar dit beïnvloed de werking niet.
Buddy heb ik zelf bekleed en eronder is een los gelast frame zodat hij nu ook voor wat zwaardere personen goed ondersteund. Nieuw schuim en geen veren meer.
Standaard is ook vervangen door een zelf gelast exemplaar.
Gezien de vele gedane investeringen zou ik tenminste 1100 euro voor willen. Bied hem tegelijkertijd ook op marktplaats aan. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag.
Voorrem moet nog vervangen worden. Nog niet aan toegekomen. De nieuwe remblokken zijn al aanwezig
Groeten Koen
Fotos zijn te groot voor uploaden evt via app te sturen.