Forum

Dit is een topic in Forum » Sparta Marktplaats » Te Koop » Sparta sport 1966 te koop

Swoek
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Swoek

Dag allen, wegens ruimte gebrek bied ik mijn Sparta Sport 1966 te koop aan. Enkele jaren geleden als schuur vondst aangekocht, diverse reparaties gedaan en het blok G49 weer aan de loop gekregen. Had sinds 1973 stil gestaan en dus ook geen kenteken. Na reparatie en herstelwerkzaamheden bij RDW voor kenteken gegaan. Ik heb ook de uitdraai van het Sparta archief. 

Opknap werkzaamheden niet volgens puristen werkwijze (dus geen restauratie). Maar hij ziet er met sporen van zijn leeftijd en enige herstel weer toonbaar uit.

2 handversnellingen. G49 blok met nieuwe tandriem. Carter deksell heeft aan 1 zijde een scheurtje (vliegwiel zijde) maar dit beïnvloed de werking niet.

Buddy heb ik zelf bekleed en eronder is een los gelast frame zodat hij nu ook voor wat zwaardere personen goed ondersteund. Nieuw schuim en geen veren meer. 

Standaard is ook vervangen door een zelf gelast exemplaar.

Gezien de vele gedane investeringen zou ik tenminste 1100 euro voor willen. Bied hem tegelijkertijd ook op marktplaats aan. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag.

Voorrem moet nog vervangen worden. Nog niet aan toegekomen. De nieuwe remblokken zijn al aanwezig

Groeten Koen

Fotos zijn te groot voor uploaden evt via app te sturen.

Swoek
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Swoek

Dag allen, gelukkig is er een oplossing gevonden en mag hij blijven! :-). Aanbod hierboven is dus niet meer aan de orde. Groeten Koen

Over dit topic

Gestart 8 Mei 2022 door Swoek

Laatste reactie door Swoek

Meest recente posts

Coda kent 'em niet: Sport 3V
Dat is jammer.  Ik ga proberen het slotje eruit te...
5 Juni | 08:24 uur door Tommy-z

Standaard Sparta sport 2V
ik ben inmiddels voorzien, heb de standaard en beugeltje van een...
31 Mei | 21:49 uur door LSollie

Sparta 3v al 2 jaar niet rijdend te krijgen
Haal de kabel los en kijk of de 1 bereikbaar is door met de hand de...
30 Mei | 13:36 uur door henkp

Nieuwe Sparta Sport 5v
Tof gedaan!!
25 Mei | 20:56 uur door Frederic-Raming

SPARTA GI50 sport 2v vermogen vergroten na vervanging cilinder
Een nieuwe van bij Leertouwer!  Voorlopig las ik even een...
22 Mei | 20:28 uur door judcooma

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: